کرمانشاه؛

برگزاری جشن شکرگزاری در روستای نسمه

جشن شكرگزاری از نعمت الهی آب كه در روستای نسمه در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:خوشبختانه در روستای نسمه فعالیت و اقدامات خوبی انجام شده است و ۵ عامل از قبيل دهیاری،شورای روستا،مسئولان شهرستان و مهمتر از همه مشارکت شما مردم روستا در پیشرفت و آبادانی باعث رونق این روستا شده است.

نیک کردار گفت:دولت تمام تلاش خود را کرده است که از این مشارکت مردم و روحیه مشارکتی مردم حمایت کند و امروز ما در این روستای سرسبز و آباد و امیدوار به آینده و با نشاط داریم جشن آب و توسعه و افتتاح و جشن به آینده می گیریم که این حرکت نشان می دهد که روستاهای ما نگاهشان به آینده یک نگاه امیدوارانه است و این نگاه حاصل نشده است مگر براثر اقدامات و سیاست های دولت چرا که به این حرکات و اقدامات دولت باور دارد.

وی افزود:در کل روستاهای استان کرمانشاه همه روستاهایی که گازکشی شده بودند از سال ۸۹ تا ۹۲ حدود ۲۳۱ روستا بوده است اما از سال ۹۲ تا به امروز حدود ۶۰۰ روستای دیگر گازرسانی شده است یعنی سه برابر تمام یازده سال گذشته گازرسانی انجام شده است.همچنین ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است،حدود ۳۰۰ روستا که دچار مشکل آبرسانی بوده اند این مهم انجام شده است و انشالله امسال هم حدود ۱۰۰روستای دیگر مشکل آب آنها حل خواهد شد..

وي همچنين به تکمیل خانه های بهداشت در استان اشاره کرد و گفت:بیمارستان پاوه به یاری خدا تا سه ماه دیگر افتتاح خواهد شد،آب شرب شهر پاوه تا دو سه ماه دیگر افتتاح خواهد شد،آب چشمه هانی کوان بعد از ۱۵ سال در اختیار مردم شهرستان پاوه قرار میگیرد.همچنین مسیر روستای شمشیر رود تا روستای دشه که حدود ۱۴ کیلومتر است از جاذبه هاي اقتصادی و گردشگری بهره مند شوند که در آینده مردم کشور و استان از اين جاذبه ها نهایت استفاده را ببرند.

معاون عمراني استانداري تصريح كرد:اگر همدلی بین مسئولین نبود امروز ما در روستای نسمه شاهد این جشن شکرگزاری و افتتاح پروژه های ورزشی نبودیم که باید این حرکت مثبت را ارج نهیم و برای آن تلاش بیشتری انجام دهیم.

مجتبي نیک کردار همچنين گفت: سه شهر در کشور به عنوان شهرهای نمونه صنایع دستی و گردشگری انتخاب شده اند که یکی از آنها شهر زیبا و دیدنی نودشه است.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار