کرمانشاه؛

همایش تجلیل از فرهنگیان سنقری

همایش تجلیل از فرهنگیان سنقر و کلیایی روز یکشنبه با حضور مسئولان در کانون شهید مفتح این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرماندار سنقر و کلیایی گفت: فقط معلمین می توانند در چنین فضایی رهرو، حرکت دهنده و اثرگذار باشند.

یاور محمدی افزود: ما هم امروز افتخار خدمتگزاری داریم و ضمن تکریم معلمین، همراه آنها و مجموعه آموزش و پرورش بایستی هنرمندانه و با ذهن قوی حرکت کنیم.


فرماندارسنقرو کلیایی گفت: مبلغ 94 میلیارد ریال از محل تملک داراییهای سرمایه ای استان برای اجرای 96 طرح عمرانی در حوزه های مختلف دراین شهرستان اختصاص یافته است.

یاور محمدی افزود: این طرحها در بخشهای آموزشی، فرهنگی، راه، آب، کشاورزی، طرح هادی، گردشگری، عمران شهری، ورزشی، دام و طیور و شیلات و... می باشد.

فرماندار سنقر و کلیایی از رشد اعتبارات سالجاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال گذشته 72 میلیارد ریال بود که امسال 30 درصد افزایش یافته است.

وی اولویت بندی را از شاخصه های اصلی در تقسیم اعتبارات دانست و گفت: شروع پروژه جدید ممنوع بوده و اولویت اصلی در سالجاری اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد.

امام جمعه سنقر و کلیایی نیز در این خصوص گفت: اختصاص اعتبارات به دستگاههای اجرایی که بتواند رونق تولید و اشتغال را سریعتر به حرکت در آورد، بایستی سرلوحه کار قرار بگیرد.

حجت الاسلام مجید صفدری افزود: حمایت از بخش کشاورزی که از پتانسیل ها و ظرفیتهای سنقر و کلیایی است و می تواند نقش مهمی را در رونق تولید و اشتغال به دنبال داشته باشد ضروری است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.