ثریا قاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هنر، همانند خونی در رگ‌های جامعه جریان دارد

تجلیل کردن در هر عرصه‌ای باید وجود داشته باشد تا افراد به توانایی‌های خود باور پیدا کنند.

هنر، همانند خونی در رگ‌های جامعه جریان داردثریا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص گرامیداشت روز تئاتر گفت: وقتی یک هنری جریان دارد و هنر در زندگی هم جریان دارد، تمام روزها و شب‌ها برای تمام افرادی است که آن کارها را انجام می‌دهند و برای تمام افرادی است که به دیدار آن کارها می روند. اما در کل یک روز را به علت شاخصه احترام گذاشتن و تجلیل کردن از بازیگران، گهگاهی در نظر می‌گیرند که این بسیار خوب است.

وی پیرامون تأثیر تقدیر کردن از هنرمندان جوان و پیشکسوت تئاتر بر الگوسازی این هنر ارزشمند، اظهار داشت: نگاه کردن به یک کار خوب، نگاه کردن به یک فردی که کارش را خوب انجام داده است، در هر عرصه‌ای باشد این بزرگداشت جذاب و جالب است چرا که آن فرد حس می‌کند که زحماتش بی‌نتیجه نبوده است و دیده شده است.

 ثریا قاسمی پیرامون نوع نگاه به تجلیل از هنرمندان در زمینه هنر تصریح کرد: تقدیر در هر عرصه‌ای بسیار خوب و مبارک است. ولی بهتر است تنها در زمینه تئاتر و سینما نباشد بلکه در هر زمینه‌ای باید اجرا بشود.

از نظر من هر فردی، در وطن خودش، هر کاری را که داشته باشد که البته مهم نیست چه نوع کاری و در کجا، اما آن کار را به بهترین وجه انجام بدهد باید به آن نگاه کرد و باید از آن تشکر کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.