کرمانشاه؛

مردم باید با آگاهی و نشاط در پای صندوق رای حضوری فعال داشته باشند

فرماندار قصرشیرین گفت: مردم باید با آگاهی و نشاط در پای صندوق رای حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرماندار قصرشیرین گفت: مردم باید با شور، نشاط، آگاهی و بینش سیاسی، برای تعیین سرنوشت آینده خود در پای صندوق های رای مشارکتی گسترده و فعالانه داشته باشند.

فرامرز اکبری گفت: نظام اسلامی یک نظام مردمی است و حضور مردم در انتخابات نیز سند مقبولیت و مشروعیت آن است و از ابتدای پیروی انقلاب هرجا که نیاز بود، مردم همراهی کردند و در عرصه های مختلف مشارکتی فعالانه و تاثیر گذار داشته اند.
وی با بیان این که نظامی که پشتوانه مردمی نداشته باشد، یک نظام ضعیف است، بیان کرد: نظامی که مردم در آن در همه عرصه ها حضور داشته باشند، در عرصه داخلی و بین المللی حرفی برای گفتن دارد و دارای اقتدار و پیشرفت بیشتری است.
فرماندار قصرشیرین اظهارداشت: براساس قانون اساسی، کشور ما با اتکا به آرای عمومی مردم اداره می شود و مردم در انتخابات ریاست جمهوری دومین رکن کشور را که هماهنگ کننده قواست، انتخاب می کنند.
اکبری افزود: مردم این بار نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با شور، نشاط و آگاهی در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند و این گونه شعور سیاسی و فرهنگ بالای خود را به نمایش می گذارند.
وی ادامه داد: در کشوری که بستر دموکراسی و عرصه برای مشارکت مردم فراهم است، باید مردم حضور آگاهانه داشته باشند تا برای آینده فرزندانشان تصمیم بگیرند و از بین نامزدهای انتخاباتی با سلیقه های مختلف ، فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی افزود: قهر با انتخابات و حضور نیافتن در شعبه های اخذ رای نشان از فرهنگ ضعیف است اما پیشینه ملت فهیم و مردم انقلابی ایران اسلامی بیانگر اینست که به طور یقین این بار نیز شاهد خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور خواهیم بود
این مقام مسئول گفت: تمامی مقدمه های برگزاری انتخاباتی قانونمند، رقابتی و سالم در شهرستان قصرشیرین فراهم است و اعضای شعبه ها ، صندوق های رای ، عوامل اجرایی ، بازرسی و امنیتی نیز برای برگزاری روند انتخابات تعیین شده اند.
اکبری افزود: قرار است جلسه توجیهی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و نحوه تبلیغات آن ها در مهلت قانونی ظرف چند روز آینده برگزار شود و تا به این لحظه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده انصراف خود را اعلام نکرده اند.
اکبری شمار کاندیداهای شورای اسلامی شهر را 39 تن شامل 36 تن مرد و سه تن زن و و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان قصرشیرین را 105 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/پ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار