ساری؛

امانتداری آرا مردم وظيفه برگزارکنندگان انتخابات

امانتداری آرا مردم، وظيفه همه دست اندركاران انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی رستمی٬ معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان٬ هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و هیات عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا٬ با اشاره به اینکه همکاری و هم افزایی هیات نظارت و عوامل اجرایی در برگزاری هر چه مطلوب تر و با کیفیت تر انتخابات ضروری است٬ گفت: تعامل بسیار سازنده ای بین اعضای این ستاد و مجموعه هیات های نظارت در استان برقرار است و در محورهای مختلف کاری٬ هماهنگی کامل داریم.

وی با بیان اینکه همه شرایط و امکانات برای برگزاری باشکوه ترین انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در مازندران فراهم است٬ افزود: همه تعرفه ها در مخزن قرار گرفته است٬ مکان تمامی شعب اخذ رای تعیین شدند٬ آموزش های لازم برای همه عوامل اجرایی برگزار شد و هیچ نقطه کوری برای اتصال به شبکه در سراسر استان وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه شانی بالاتر از برگزاری انتخاباتی صد در صد قانونی٬ امن٬ سالم و شفاف با حضور حداکثری مردم برای دست اندرکاران انتخابات نیست٬ گفت: وظیفه همه ما امانتداری آرا مردم و صیانت حق الناس است و هرگز از این رسالت عدول نخواهیم کرد.

یونسی با اشاره به این که ناظرین بر انتخابات بر اساس قانون٬ وظیفه نظارت بر کار عوامل اجرایی را بعهده دارند٬ افزود: نظارت بر ارکان اجرایی انتخابات در کشور جاری و ساری هست و هیچ خللی در روند برگزاری انتخابات وارد نخواهد شد.

وی با بيان اينكه در سايه وحدت و اتحاد، كشور به شكوفايی دست می يابد و عزت نظام تقويت می شود، گفت: همه دست اندركاران انتخابات بايد با هم افزايی و تعامل، در عمل به وظايف قانونی خود در برگزاری انتخاباتی شكوهمند و حداكثری اهتمام کنند.

در پايان اين جلسه، حاضرين با روند كار دستگاه تمام الكترونيكی اخذ رای آشنا شدند.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار