مشهد؛

پاکسازی تبلیغات غیر مجاز جاده‌ای در محور‌های پر تردد خراسان رضوی

از ابتدای سال جاری بیش از ۳۵ کیلومتر از حاشیه جاده‌های استان از تبلیغات دیوار نویسی، کوه نویسی و موارد مشابه پاکسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی با بیان اینکه مطابق قانون ایمنی راه ها، نصب هر گونه تابلو تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور تن‌ها با اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها امکانپذیر است گفت: عملیات پاکسازی تبلیغات دیوار نویسی و کوه نوشته‌ها در سطح جاده‌های برون شهری در راستای ارتقاء ایمنی تردد وسائل نقلیه و کاهش تصادفات جاده‌ای انجام می‌گیرد.

وی افزود:. در صورت مشاهده هر گونه تابلو تبلیغاتی و اختصاصی، کوه نویسی و دیوار نویسی فاقد مجوز در سطح جاده‌های استان، این اداره کل نسبت به پاکسازی و جمع آوری آن اقدام خواهد نمود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی از پاکسازی تبلیغات دیواری از سطح جاده‌های استان خراسان رضوی در ابتدای سال ۹۶ خبرداد و گفت: از ابتدای سال در سطح محورهای بیش از ۹۰ درصد از محور پر تردد مشهد – شاندیز و بالعکس از دیوارنویسی و کوه نویسی پاکسازی شده است.

وی افزود: در سال ۹۵ نیز بیش از ۳۰۰ دستگاه تابلو‌های غیرمجاز در سطح جاده‌های استان جمع آوری گردید.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار