استاندار سیستان وبلوچستان

ایجاد پایانه در مرز نباید تنها به نفع یک نفر باشد/ این که فردی از مرکز مجوز احداث پایانه در استان می گیرد برای من پذیرفتنی نیست

استاندار گفت: ایجاد پایانه در مرز نباید تنها به نفع یک نفر باشد این که فردی با اتصال به مرکز و کسب مجوز در این استان پایانه ایجاد کند پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در کارگروه ساماندهی مبادلات مرزی استان اظهار داشت: این که فردی از مرکز مجوز احداث پایانه در استان می گیرد برای من پذیرفتنی نیست، نباید محدودیت ایجاد کرد تا سرمایه گذار مقیم استان که دنبال اشتغال و ایجاد پایانه در استان است نتواند مجوز بگیرد.
 
هاشمی  ضمن ابراز گلایه از وضعیت فعلی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مبادلات مرزی بر تشکیل منظم نشست ها و پویایی بیشتر دبیرخانه با ارائه طرح و برنامه در سال جاری و تصمیم سازی و هدف گذاری تاکید کرد.
 
وی جهش در سطح مبادلات تجاری از طریق پایانه های رسمی در استان را خواستارشد و گفت: دستگاه های متولی موظف هستند در راستای اهداف عمل کنند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان یکی از افتخارات دولت را افزایش میزان صادرات و تامین منابع مالی واردات از محل صادرات عنوان و تصریح کرد: میزان درآمد مالیاتی بیش از آنچه که در بودجه پیش بینی شده حاصل شد که این تحولات مثبت نتیجه برنامه ریزی صحیح در این بخش است.
 
وی خواستار رسیدگی فوری به وضعیت تحویل سوخت به کامیونهای استان شد و افزود: در صورتی که تقاضا برای دریافت سوخت بیش از ظرفیت جایگاه است باید نسبت به تقویت جایگاه عرضه اقدام شود تا با ترافیک و حجم وسیعی از انباشت وسائط نقلیه مواجه نباشیم و مردم دچار زحمت و سختی نشوند.
 
هاشمی ادامه داد: تجار و بازرگانان نباید گرفتار چنین مسائل و مشکلاتی باشند البته انعطاف تا جایی که تعبیر به سوء استفاده نشود اشکالی ندارد ولی با آسیب شناسی روشهای روان باید تعریف شود.
 
وی افزود: قانون تعریف شده باید اجرا شود نه اینکه با ایجاد موانع برای مردم اسباب زحمت ایجاد کرد.
 
استاندار  گفت: رانندگان کامیونهای حامل بار ترانزیتی که با شرایط سخت و طاقت فرسای طوفان گرد و خاک و گرمای50 درجه در مسیر رانندگی می کند نباید با چنین دغدغه هایی مواجه باشند و در این زمینه بازنگری جدی لازم است.
 
انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.