تجلیل از استادان نمونه دانشگاه خواجه نصیر/ رونمایی از کتاب و کتاب شناسی جامع

مراسم معرفی و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر‌الدین طوسی با حضور اساتید برجسته و ریاست دانشگاه در محل دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم آیین‌نامه تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه خواجه نصیر که در دانشکده مهندسی مکانیک برگزار شد، گفت: ما هرساله یک روز را به عنوان روز استاد داریم که در این روز از استادان نمونه در بخش آموزشی دانشگاه خواجه نصیر تجلیل می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما از چند نفر از اساتید بازنشسته که هرسال در این مراسم دونفر را انتخاب و به پاس سال‌ها خدمات در حوزه آموزشی تجلیل می‌کنیم.

رییس دانشگاه خواجه نصیر تصریح کرد: فرآیند انتخاب و معرفی استادان نمونه در دانشگاه خواجه نصیر از چند سال پیش متوقف شده بود و خوشبختانه پس از سال‌ها توانستیم این امر مهم را اجرایی کنیم و امسال هم مانند سالهای قبل توانستیم این امر را اجرایی کنیم.

خاکی صدیق بیان کرد: میزان حضور استادان در دانشگاه طی زمان‌های مختلف مانند فصل امتحانات و فاصله میان دو ترم، نظم و انضباط آموزشی، حضور به موقع در کلاس و جلسات امتحان، تحویل به موقع نمرات از دیگر شاخص هایی بود که در انتخاب استادان نمونه مدنظر قرار گرفت.

وی یادآورشد: در این مراسم از ۳ نفر استاد نمونه و ۲ نفر استاد پیشکسوت نمونه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر معرفی و تجلیل شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از کتاب، کتاب شناسی جامع خواجه نصیر رونمایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار