کسی برای دروازه پرسپولیس نقشه نکشد

بیرانوند: پیشنهاد های اروپایی خوبی دارم/ صعود پرسپولیس معجزه بود

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاد های خوبی از اروپا دارم اما باشگاه باید با جدایی من موافقت کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا بیرانوند بعد از برد پرسپولیس مقابل الوحده گفت: بازی خوبی بود و این صعود را به هواداران تقدیم می‌کنم و خوشحالم که به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.


 وی در مورد گل هایی که در دیدار برابر الوحده دریافت کرد گفت: روی گل دوم خیلی مقصر بودم. روی گل اول ضربه خوبی زدند و نمی توانستم کاری بکنم. فقط روی گل دوم مقصر بودم.


 بیرانوند در مورد وضعیتش با باشگاه پرسپولیس گفت: با این باشگاه قرارداد دارم. البته پیشنهادهای خوبی از اروپا دارم. هر تیمی مرا می خواهد باید با باشگاه پرسپولیس صحبت کند. امروز نماینده یک باشگاه اروپایی بود.

وی درمورد امضا قرارداد سفید 5 ساله با پرسپولیس گفت: به پرسپولیس  و هوادارانش وابسته شده‌ام و اگر دروازه‌بان اول تیم ملی شدم به خاطر نام پرسپولیس است. قرارداد 5 ساله امضا کرده‌ام که اجازه ندهم کسی برای دروازه این تیم نقشه بکشد!

وی درمورد اینکه آیا قبول دارد پس از بازی با ذوب آهن اشتباه کرده یا خیر، اظهار داشت: هواداران نباید در بازی با ذوب‌آهن به ما لقب بی‌غیرت می‌دادند و انتظار داشتیم شادی جشن قهرمانی ادامه داشته باشد. قبول دارم اشتباه کردم. البته ما بدون پول به تمرینات رفتیم و اگر آن حرف‌ ها زدم، عذرخواهی می‌کنم و نباید می‌گفتم که پرسپولیسی‌ها خواب قهرمانی هم نمی‌دیدند اما از آن طرف هم طرفداران پرسپولیس نباید به تیمی که قهرمان شده لقب بی‌غیرت بدهند. صحبت من جمعی نیست و هوادار واقعی کسانی هستند که با این شرایط به ورزشگاه آمده و تیم را تا پایان تشویق کردند.


دروازه بان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: صعود پرسپولیس به مرحله بعد یک معجزه بود و از هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار