زنجان؛

خیز کمیته امداد برای مسکن دار شدن مددجویان

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: برنامه ریزی شده است در یک دوره سه تا پنج ساله خانواده های فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب تحت پوشش کمیته امداد استان صاحب مسکن شوند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: تعداد 3هزار و 198 خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب هستند که طبق آمارهای موجود از این تعداد یک هزار و 81 خانواده مستاجرهستند .
 وی افزود : طی سال گذشته  و به منظور تامین بخشی از هزینه اجاره منازل مسکونی این تعداد خانواده تحت پوشش کمیته امداد مبلغ يک میلیارد و 435میلیون ریال هزینه شده است .
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد :برنامه ریزی شده است در یک دوره سه تا پنج ساله خانواده های فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب تحت پوشش کمیته امداد استان صاحب مسکن شوند .
صفری مشارکت خیران و موسسات خیریه فعال در این بخش را در حوزه مسکن دار شدن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بسیار موثر عنوان کرد و افزود : با هم افزایی مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد خدمات اثربخشی به جامعه هدف در این بخش ارائه خواهدشد.  
وی با اشاره به اینکه « طرح رضوان» به منظور مشارکت خیران در خصوص مسکن دار شدن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد دراین نهاد اجرایی می شود  ، یادآور شد : خیران می توانند با شماره گیری کد #024*8877* از طریق تلفن همراه یا با تماس تلفنی از طریق شماره 33778195-024 دراین طرح مشارکت کنند .
 
انتهای پیام /ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.