سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجریان تاجر مسلک اعتماد مردم را از بین می‌برند/ اعلام اموال نامزدهای انتخابات مطالبه عمومی است

مسئول کمیته محتوایی ستاد انتخابات دولت کار و کرامت گفت: عموم مردم خواهان اعلام اموال کاندیداهای انتخابات هستند و این مسئله مطالبه آنان است.

"محمد سلیمانی" مسئول کمیته محتوایی ستاد انتخابات دولت کار و کرامت در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اعلام اموال کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اظهار داشت: عموم مردم خواهان اعلام اموال کاندیداهای انتخابات هستند و این مسئله مطالبه آنان است.
 
وی با بیان اینکه در دولت تعداد کسانی که ثروتمند هستند افزایش یافته است و مردم نیز نسبت به عموم مدیران بد بین شده اند، گفت: اعلام اموال کاندیداها شفافیت هر چه بیشتر را در پی دارد و مردم اطمینان خاطر بیشتری پیدا می کنند.
 
سلیمانی تاکید کرد: لازم است مجلس شورای اسلامی قانونی را تصویب کند تا مشخص شود که افراد چگونه یک باره ثروتشان افزایش می یابد.

مسئول کمیته محتوایی ستاد انتخابات دولت کار و کرامت خاطر نشان کرد: مجریان باید خود را وقف مردم کنند از انجام هرگونه کار اقتصادی بپرهیزند و تاجر مسلکی نکنند چرا که اعتماد مردم ضربه میخورد وقتی آنان ببینند مدیرانشان شفاف رفتار می کنند وحدت ملی و انگیزه ها افزایش می یابد و کشور به سمت رشد و پیشرفت هر چه بیشتر حرکت می کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار