در آیین گرامیداشت معلمان نمونه مطرح شد؛

نقش بی‌بدیل معلمان در ارائه ارزش‌های تاریخی به نسل آینده

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران گفت: اولین دولت را ایرانیان خلق کردند و معلمان وظیفه دارند همواره این ارزش‌های تاریخی را به فرزندان این سرزمین بیاموزند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاوش شهریور مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران در آیین گرامیداشت معلمان نمونه آموزش و پرورش استثنائی گفت: قوم ایرانی، قوم خرد، علم و دانش است و همواره با تبعیت از آموزه‌های الهی این مسیر را در پیش گرفته و هرگز مسالمت در امور را فراموش نکرده است.

وی ادامه داد: مردمی عاشق سرزمین خود هستیم و هیچگاه خواهان مرگ و نابودی ملتی نبوده‌ایم و وفاق و توسعه کشور را همواره در برنامه‌های خود داشتیم.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: مسئولیت آموزگاران و معلمان این مسئله را یادآوری می‌کند که روزگار سخت گذشته و ایستادگی‌ها را به نسل حاضر و آینده ارائه دهند تا این گروه بدانند دانش در کشور سابقه دیرینی و مردم با زیرکی توانستند آن را حفظ کنند.

شهریور تصریح کرد: ۱۰۰ سال گذشته دانشگاه به کشور راه پیدا کرده و سازگاری این مقطع با فرهنگ کشور به وسیله پدران و مادران ما انجام شده که تاکنون تداوم یافته و برای حفظ سازگاری آن باید با جهان به گفتگو بنشینیم.

وی عنوان کرد: قوم ایرانی همواره در برابر مشکلات و چالش‌های موجود ایستادگی کرده و همین امر باعث شده تا همچنان پرچم خود را به اهتز‌از درآور‌یم و تداوم همین مسئله موجب می‌شود تا کشور همچنان ثابت قدم باقی بماند.

شهریور تصریح کرد: اولین دولت را ما خلق کرده‌ایم و معلمان وظیفه دارند این مسئله را به دانش‌آموزان یادآوری کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران یادآور شد: این سرزمین بستر صلح، مدارا و انسانیت است که باید نسل آینده این موضوع را همواره سرمشق خود بدانند و زندگی را بر مبنای چنین ویژگی‌هایی ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۹:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
شعارهای هر ساله و تکراری به درد معلم نمیخوره!!حق و حقوقش رو درست کنید و مزایا بهش بدید
آخرین اخبار