اعمال محدودیت های ترافیکی آخرهفته

محدودیت های ترافیکی آخرهفته از ساعت 12 امروز در جاده های مازندران اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راهور مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در جاده های ارتباطی استان از امروز تا 23 اردیبهشت اجرا می شود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 20 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 23 اردیبهشت از محورهای كرج - چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع شد.

رییس پلیس راهور مازندران گفت: تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است افزود: آمد وشد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 20 اردیبهشت و همچنين از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 اردیبهشت ممنوع شد.

وی گفت: رفت و آمد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 22 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

وی به اعمال محدودیت ترافیکی در محور كرج - چالوس اشاره کرد و افزود : تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رییس پلیس راهورمازندران گفت: رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار