بیش از 7 میلیارد ریال کمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته، موسسات خیریه به میزان هفت میلیارد و 685 میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی به نیازمندان کمک کردند.

بیش از 7 میلیارد ریال کمک به نیازمندان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی امروز در نشست بررسی فعالیت مراکز نیکوکاری، با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در کمک به نیازمندان با بیان اینکه خیران استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان نقش مهم و تاثیرگذاری دارند، اظهار داشت: مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه یکی از طرح‌های مهم در رسیدگی به مستمندان است و نگاه کمیته امداد به موسسات خیریه به‌ عنوان یک رقیب نیست، بلکه یک ظرفیت است و این موسسات با تعامل، هماهنگی و همکاری صحیح، می‌توانند نقش موثرتری در خدمات‌رسانی به محرومان داشته باشند.

وی در خصوص تعاملات کمیته امداد با موسسات خیریه استان، تصریح کرد: به منظور پیشبرد تعاملات کمیته امداد با موسسات خیریه استان، درسال گذشته بالغ بر هفت میلیارد و 685 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی با همکاری این موسسات و کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان استان بوشهر پرداخت شد که نسبت به مشابه سال گذشته آن 57 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر فعالیت و همکاری 32 موسسه خیریه با کمیته امداد استان بوشهر،عنوان کرد: پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی، کمک‌های فرهنگی و آموزشی، اکرام ایتام، اشتغال، تامین جهیزیه، خدمات درمانی، احداث و تعمیر مسکن از جمله مساعدت‌های موسسات خیریه به مددجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد است.

لطفی بر ارتباط و تعامل سازنده بین خیران و کمیته امداد تاکید کرد و افزود: در صورتی که فضای تعامل و همکاری بین موسسات خیریه و کمیته امداد افزایش یابد، افراد نیازمند بیشتری از ظرفیت‌های این موسسات استفاده خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.