زنجان

گردن آویزهای رنگین بر سینه ورزشکاران خرمدره ای

ورزشکاران خرمدره ای در مسابقات کشوری 15 گردن آویز رنگارنگ جمع کردند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره گفت: ورزشکاران این منطقه در رده های نوجوانان، نونهالان و بانوان موفقیت های متعددی کسب کردند.

مصطفوی بابیان اینکه کسب 6 عنوان در رده نونهالان، 6 عنوان در رده نوجوانان و سه عنوان در بخش بانوان کار نامه ورزشی تیم شهرستان خرمدره در این مسابقات بوده است، افزود: در ماده دوی 200 متر نوجوانان، محمدرضا دهقان قهرمان وعلیرضا رجبی هم در دوی 400 متر نائب قهرمان شدند.

وی ادامه داد: حنیفه عنوان قهرمانی رئله سوئیسی و نائب قرمانی پرش طول را از آن خود کرد وعناوین چهارم پرتاب وزنه به علی کریمی ،پنجم بخش 10 گانه به محمد حسین کلانتری و ششم 200 متر با مانع هم به امیرحسین ربیعی اختصاص یافت.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره، عنوان نخست بخش پرتاب وزنه نونهالان ،قهرمانی دوی یک هزار و 500 متر، نایب قهرمانی پرتاب نیزه و پرش ارتفاع ، مدال برنز دوی 400 متر،عنوان سومی پرتاب دیسک هم دیگر عناوینی بود که ور زشکاران خرمدره ای کسب کردند.

مصطوی همچنین اعلام کرد:خانم ها سمیرا مقدم و ساحل صفری هم در دوی 400 متر با مانع بزرگسالان،پرتاب نیزه و دیسک نونهالان عنوان های نائب قهرمانی و برتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.