سروری در نشست خبری لیست خدمت:

تهران را دو شیفته می‌کنیم/ کمر همت را برای ایجاد شهری سالم‌تر و زیباتر بسته‌ایم

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت گفت: چشم انداز تهران باید شهری هوشمند، دانش بنیان و همیشه بیدار باشد، برنامه‌هایی برای دو شیفته کردن تهران داریم.

تهران را دو شیفته می‌کنیم/ کمر همت را برای ایجاد شهری سالم‌تر و زیباتر بسته‌ایمبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت در نشست خبری که ظهر امروز در محل "پل طبیعت" برگزار شد، اظهار داشت: لیست خدمت کاملا کارشناسی، تخصصی و به دور از چهره‌های سیاسی است.

وی ادامه داد: اگر مردم لیست خدمت را انتخاب کنند ما برنامه‌ای داریم که برای هرکدام از مناطق تهران دفتری ایجاد کنیم و نمایندگان لیست خدمت در آن حضور داشته باشند تا موضوعات و معضلات شهروندان تهرانی را تجمیع کنند و در مجموعه شورا برای حل آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت تصریح کرد: شهر تهران باید هوشمند، دانش بنیان و همیشه بیدار باشد در این جهت دستور کاری داریم که بتوانیم تهران را دو شیفته کنیم یعنی اینکه شب‌های پایتخت هم فعال و پویا باشد. 

سروری با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های تهران استفاده‌های بیشتری کنیم، ادامه داد: برنامه‌های جدی برای کاهش آلودگی هوا و افزایش ضریب امنیت شهری داریم.

وی افزود: در طول 14 سال گذشته خدمات زیادی در تهران ارائه شده است اما کافی نیست و لازم است تا گام‌های سریع‌تری برداریم.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت با بیان اینکه اعضای لیستمان را به گونه‌ای انتخاب کرده‌ایم که بتوانند اهداف و چشم‌اندازها را حاصل کنند، گفت: بیش از ده نفر از اساتید دانشگاهی که در مدیریت شهری کارآمد هستند در لیست حاضرند.

وی با تأکید بر ضرورت جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان ادامه داد: هفت نفر از اعضای لیست خدمت از جوانان متخصص و با توان هستند که می‌توانند به تحرک بیشتر شورا کمک کنند.

سروری ادامه داد: در عرصه فرهنگی و اجتماعی هم از دو تن از علمای خوشنام و توانمند تهران استفاده کردیم که در مسائل شهری متخصص و در مسائل اجتماعی و فرهنگی صاحب نظرند.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت با اشاره به حضور فعالین دانشجویی و رسانه‌ای در این لیست ادامه داد: لیست شورای شهر افق روشنی را برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های دانشجویی و رسانه‌ای ترسیم کرده است.

وی با اشاره به حضور متخصصین شهری در لیست خدمت اظهار داشت: حضور 17 نفر از متخصصین شهری این پیام را به مردم می‌دهد که ما آینده روشن، زیباتر، روان‌تر و معنوی‌تری را برای شهروندان تهرانی در نظر داریم.

سروری با بیان اینکه از ظرفیت‌های بانوان نیز در این لیست استفاده شده است، اظهار داشت: اعضای  لیست خدمت کمر همت را برای ارائه خدمات بهتر،شهری سالم‌تر، زیباتر، هوشمند‌تر و بیدارتر بسته‌اند ما همت‌مان را صرف می‌کنیم تا کارآمدی نیروهای انقلاب را در عرصه مدیریت شهری به نمایش بگذاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.