بیرجند؛

بیرجند در سوگ در گذشت گارگران معدن آزاد شهر

مراسم هفتمین روز درگذشت کارگران معدن یورت آزادشهر استان گلستان در بیرجند با حضور مسئولانی استانی و مردم برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه درمیان،شامگاه سه‌شنبه در مراسم هفتمین روز درگذشت کارگران معدن یورت آزادشهر استان گلستان که در محل هیئت ابوالفضلی بیرجند برگزار شد،با اشاره به اینکه تلاش برای کسب روزی حلال ثواب آن همانند جهاد در راه خدا است،گفت: در روایات بیان می‌شود کسی که فقط در مسیر کسب روزی حلال زحمت بکشد همانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.
وی افزود: کسی که در راه کسب روزی حلال جان خود را از دست بدهد نیز ثواب و اجرا آن مشخص است و کارگران سختکوش معدن زمستان یورت گلستان چون مسیرشان کسب روزی حلال بوده است و در این مسیر دچار حادثه شده‌اند ثواب و پاداش آنها نزد خداوند مشخص است.
امام جمعه درمیان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت گفت:با یک انتخاب سرنوشت‌ساز روبه‌رو هستیم که پس از رقابت‌ها یک فرد به عنوان فرد برتر انتخاب می‌شود و همان گونه مقام معظم رهبری می‌فرمایند در انتخابات پیروز و شکست خورده نداریم چون پیروز واقعی مردم هستند.
 حجت الاسلام حسینی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند همه باید با هم باشیم تا دشمن از این اتحاد بترسد و مهم نیست چه کسی رأی بیاورد چون همه نامزدها افرادی صالحی هستند که توسط شورای نگهبان انتخاب شده‌اند و مردم باید از بین این ها فرد خوب‌تر و با برنامه بهتر را انتخاب کنند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.