زاهدان؛

نخستین رویداد کارآفرینی تخصصی خرما در دانشگاه سیستان وبلوچستان

نخستین رویداد کارآفرینی تخصصی خرما در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

آغاز بکار رویداد کارآفرینی تخصصی خرما در دانشگاه سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نخستین رویداد کارآفرینی تخصصی خرمای کشور با حضور پژوهشگران و محققانی از هفت دانشگاه استانی و کشوری به مدت سه روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد.
 
دبیر پنل مشاوران نخستین رویداد کارآفرینی تخصصی خرمای کشور گفت: این رویداد مهم با حمایت اندیشگاه توسعه منطقه ای فناوران و مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور افزون بر 100 دانشجو و محقق استانی و کشوری به مدت سه روز در حال برگزاری است.
 
روح الله ایزدخواه ادامه داد: در این رویداد آموزشی مشتاقان کارآفرینی در حوزه خرما گرد هم آمده اند تا با اشتراک گذاری ایده هایشان و تشکیل تیم ها به راه اندازی مدل های کسب و کار بپردازند.
 
وی افزایش رغبت جوانان و علاقمندان به کارآفرینی برای راه اندازی کسب و کار در حوزه خرما از طریق آموزش عملی را از جمله اهداف برگزاری این رویداد ذکر کرد.
 
وی با بیان اینکه برای نخستین بار در شرق کشور دبیرخانه تخصصی خرما از اسفند سال گذشته در دانشگاه سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است گفت: در این جشنواره 6 تیم مشاروه به شرکت کنندگان در رقابت ها مشاوره ارائه می دهند.
 
دبیرپنل مشاوران نخستین رویداد کارآفرینی تخصصی خرمای کشور با بیان اینکه برپایی این گونه برنامه ها به گسترش روحیه کارآفرینی در بین جوانان کمک می کند افزود: تا کنون چهار پیش رویداد در دانشکده های مختلف این دانشگاه به منظور آشنایی دانشجویان با نحوه برگزاری و شرکت در رویداد کارآفرینی خرما به صورت تخصصی و متناسب با رشته تحصیلی هر دانشکده برگزار شده است.
 
گفتنی است: دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور با حدود 120 سایت اصلی دارای 13 دانشکده است و هم اینک حدود 15 هزار دانشجو در 120 رشته کارشناسی، 260 رشته کارشناسی ارشد و 50 رشته دکترا در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار