کودکان نمونه انجمن سرای امید‌ و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان تقدیر شدند

کودکان نمونه انجمن سرای امید‌ و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش و ایرانشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر شدند.

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان  گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می توانیم روی یک پی، ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثر و تعیین کننده است.

نارویی افزود: برگزاری چنین مراسم هایی باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس کودکان استان را در پی دارد و در این مراسم طبق شاخص های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی، هنری، دارای مهارت های نوین دیجیتال و امثالهم تعداد هفده کودک به عنوان کودک نمونه تقدیر شدند.

لیلا سایگانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار  کرد: انجام کارهای فرهنگی و آموزشی سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعدادها و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی می شود. 

سایگانی افزود: هرچه در زمینه فرهنگی و اجتماعی سرمایه گذاری کنیم، ارزشمند و حائز اهمیت است.

در پایان مراسم علاوه بر رونمایی از سینما سیار کودک انجمن نیز از شخصیت های کودک دوست  و مروج حقوق کودک در دو شهرستان تقدیر شد.

برچسب ها: حامیان ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار