اردبیل؛

حمایت از صادرات دانش‌بنیان مطابق با معیارهای بین‌المللی

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: صادرات دانش‌بنیان و محصولات دامی صادراتی مطابق با معیارهای بین‌المللی به طور همه‌جانبه حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی خلج ب در بازدید از بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی طیور آرتا پروتئین اردبیل اظهار داشت: صادرات دانش‌بنیان و محصولات دامی صادراتی مطابق با معیارهای بین‌المللی به طور همه‌جانبه حمایت می‌شود که از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد شد تا بتوانیم صادرات محصولات دامی را از لحاظ کیفیت و میزان صادرات ارتقا دهیم.

وی افزود: هم‌اکنون کشور ما بر روی موضوع صادرات متمرکز است و در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام داده شده تا بتوانیم هر چه سریع‌تر در راستای صادرات محصولات دامی به خروجی‌ها و نتایج موفقی دست یابیم و در این زمینه جلب اعتماد سایر کشورها برای ما از اهمیت به سزایی و ویژه برخوردار است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت:کشتارگاه صنعتی طیور آرتا پروتئین اردبیل یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کشتارگاه‌های طیور کشور است که با دریافت مجوزهای لازم این کشتارگاه در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به ‌یکی از مراکز بزرگ کشتارگاهی صادرات مرغ به کشورهای همسایه تبدیل شود که به همین دلیل این موضوع باید با جدیت مورد توجه قرار داده شود.

خلج بیان کرد: این کشتارگاه که دارای دو خط کشتار و تجهیزات مدرن است می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی صادرات مرغ کشور تبدیل شود که به همین منظور باید تمامی سعی و تلاش مسئولان مربوطه برای تحقق اهداف مورد نظر باشد تا بتوانیم از ظرفیت‌های استان اردبیل به خوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تمامی اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری با استفاده از توسعه صادرات محصولات دامی در آینده‌ای نزدیک تحقق می‌یابد که در این زمینه نیازمند اعتباراتی هستیم تا بتوانیم این مهم را به واقعیت تبدیل کنیم و شاهد توسعه بخش اقتصادی کشور در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار