خبر خوش مایکروسافت برای کاربران ویندوز

شرکت مایکروسافت از نسخه جدید ویندوز10 با نام Windows 10 Fall Creators Update رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پروژه نئون که توسعه‌یافته مترو دیزاین است در مراحل تکاملی خود به فلوئنت رسیده است که در کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت Build 2017 رونمایی شد. 
 
نسخه جدید که تا سپتامبر به‌صورت به‌روزرسانی جامع برای همه کاربران ویندوز دهی در دسترس خواهد بود شامل دیزاین جدیدی به نام Fluent Design System برای توسعه‌دهندگان است که جایگزین پروژه نئون می‌شود.

«سیستم دیزاین فلوئنت» مجموعه‌ای از ابزارهایی است که در اختیار توسعه‌دهنده برای ساخت اپلیکیشن قرار داده می‌شود و کیفیتی شبیه گیم را در بخش اینترفیس به ارمغان آورده و دربرگیرنده لایه‌هایی است که در طول برنامه‌نویسی و ساخت اپلیکیشن مورداستفاده قرار می‌گیرد تا شاهد شکل و شمایل متفاوتی در ویندوز 10 جدید باشیم که پاییز 2017 می‌آید.
 
یکی از ویژگی‌های ویندوز جدید تایم لاین / Timeline است که قادر است  لیستی از اپلیکیشن ها یا کارهایی که روی ابزار دیگری انجام می‌دادید، برایتان نمایش دهد.

 کاربر می‌تواند بداند کجا بوده و چه زمانی بوده است. یعنی کاربر ادامه کار خود را از جایی که باید انجام خواهد داد و حالا این می‌تواند روی ویندوز باشد، یا می‌تواند ادامه کار خود را روی سیستم مجهز به آی او اس یا اندروید انجام دهد.

ویژگی بعدی به نام OneDrive Files On-Demand است که می‌توان فایل را بدون سینک کردن یا دانلود فولدر اصلی از طریق وان درایو در اختیار داشت.

نشان دادن دموی تجربه جدید با قلم دیجیتال روی ورودی اصلی ویندوز نیز قابل‌توجه بود تا جایی که نشان داده شد کاربر می‌تواند روی فایل پی‌دی‌اف حاشیه‌نویسی کند و یا در هر قسمت از صفحه ویندوز با قلم بنویسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار