یاسوج؛

بدبین کردن مردم به نظام اصلی ترین حربه دشمن

بدبین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین حربه دشمن است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  امام جمعه ی شهر یاسوج امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرفشارهای اقتصادی غرب و همپیمانانش علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن قصد دارد در کوتا مدت با اعمال فشارهای اقتصادی مردم را نسبت به نظام بدبین کند و در بلند مدت اصل نظام را از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان به خوبی همه نکات را بیان فرمودند و راه را نشان دادند و تکلیف را هم مشخص کردند. 

وی برهم زدن امنیت منطقه و ایجاد بی نظمی را مهمترین رویکرد اخیر دشمنان اعلام کرد و گفت: به حول قوه الهی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان و مردم این روزها شاهد ایرانی امن هستیم.

امام جمعه یاسوج بخش زیادی از این امنیت را نتیجه تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همه توان از حریم ایران اسلامی دفاع خواهند کرد و با هشیاری کامل توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود مایوس می کنند.   

حسینی به حضور پرشور مردم در انتخابات همانند دوره های گذشته اشاره کرد و گفت: با حضور و انسجام ملت نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود و هرگز دشمنان به نیات سوء خود دست نخواهند یافت.

وی افزود: مردم باید در انتخابات شرکت کنند و گزینه  های مناصب و اصلح را انتخاب و از قوم‌گرایی و تعصب محلی خودداری کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی با بیان اینکه جامعه دینی همه با هم برابر و کارها بر محور خداست گفت: جامعه دینی با جامعه غیر دینی کاملا متفاوت است زیرا در جامعه ی دینی مومنان هرکاری را برای رضای خدا انجام می دهند و در همه امور خدا را در نظر دارند. 

حسینی تولد حضرت صاحب‌الزمان را تبریک گفت و افزود: ماه شعبان و رمضان با یکدیگر شباهت‌های زیادی دارند که امیدواریم از برکات آن‌ها استفاده کنیم و اگر رمضان شب قدر دارد ماه شعبان هم شب نیمه شعبان دارد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.