کرمانشاه؛

جذب 160 سرباز معلم آموزش و پرورش در استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از جذب 160 سرباز معلم در آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از جذب 160 سرباز معلم در آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد و گفت: افراد واجد شرایط باید فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس باشند.

سلیمان محبی اظهار داشت: دستورالعمل جذب و به‌کارگیری سرباز معلمان در سال‌جاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از جذب 160 سرباز معلم در این استان خبر داد و ادامه داد: براساس بخشنامه یاد شده افراد واجد شرایط باید فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس باشند.

وی ادامه داد: داوطلبان با ارایه دفترچه آماده به خدمت‌(برگه اعزام بدون مهر غیبت) که اعتبار آن از اول تیرماه تا اول شهریورماه سال 96 است تا 24 اردیبهشت‌ماه‌ جاری می‌توانند برای ثبت‌نام به آموزش و پرورش منطقه مربوط به رشته مورد نیاز مراجعه کنند.

به گفته این مسؤول، رشته‌های تحصیلی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک، عمران، زیست‌شناسی، شیمی، زمین‌شناسی، ریاضی، فیزیک‌، زبان‌خارجه، زبان و ادبیات فارسی، آموزش ابتدایی و آموزش استثنایی رشته‌های مورد نیاز آموزش وپرورش استان کرمانشاه درسال تحصیلی 96-97 برای سرباز معلم است.

محبی با بیان اینکه در رشته آموزش ابتدایی دارندگان مدرک تحصیلی آموزش ابتدایی، علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، امورتربیتی، امور فرهنگی و مطالعات خانواده مجاز به ثبت‌نام هستند، افزود: رشته‌های تحصیلی روانشناسی تربیتی، کودکان استثایی، روانشناسی بالینی و علوم تربیتی با گرایش استثنایی نیز مجاز به ثبت‌نام در رشته استثنایی هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.