نجات جان دختر 3 ساله چینی توسط پلیس + تصاویر

مادر این کودک برای شرکت در یک مصاحبه شغلی، ضمن قفل کردن درب های خودرو، کودک خود را تنها در خودرو رها کرده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر 3 ساله اهل شهر " چانگژو " استان جیانگسو در شرق چین که در خودرو گرفتار شده بود توسط پلیس این کشور نجات یافت. مادر این کودک  برای شرکت در یک مصاحبه شغلی، ضمن قفل کردن تمام درب های خودرو، دخترش را تنها در خودرو رها کرده بود.
 
پلیس با شنیدن گریه های این کودک در داخل خودرویی که جلوی این شرکت پارک شده بود اقدام به نجات این کودک کرد. در حالی که این زن در ابتدا فکر می کرد که این مصاحبه در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد اما ساعت ها به طول انجامید. در حالی که این کودک دچار تشنگی شدید شده بود و شرایط سختی را داخل خودرو تحمل می کرد، پلیس با شکستن درب خودرو موفق به نجات جان وی شد.  
 
نجات جان دختر 3 ساله  چینی توسط پلیس + تصاویر 
 
انتشار این خبر با واکنش های متفاوت کاربران نیز همراه بود. برخی کاربران ضمن اشتباه دانستن کار این زن، تلاش وی را برای پیدا کردن کار و امرار معاش ستودند. پلیس چین نیز با اشاره به این اتفاق، به والدین در خصوص تنها گذاشتن کودکان خود داخل خودرو بویژه در فصل تابستان هشدار داد.
نجات جان دختر 3 ساله  چینی توسط پلیس + تصاویر 
 
گفتنی است؛ هفته پیش نیز یک زن سالخورده به همراه نوه اش در گرمای 30 درجه حدود یک ساعت در داخل خودرو  در یکی از بزرگراه های استان " جیانگشی  " چین گرفتار شده بودند. پلیس چین برای نجات جان این زن و کودک مجبور به شکستن شیشه های خودرو شد.
 
نجات جان دختر 3 ساله  چینی توسط پلیس + تصاویر 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.