قاليباف در جمع خبرنگاران:

مدیران حق ثروت اندوزی ندارند/ تروریست‌ها اهل خشونت هستند نه مذاکره

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اولويت شما در مبارزه با تروريسم چيست، گفت: تروريست ها آنقدر بي رحم و شقي هستند كه به هيچ كس رحم نمي كنند و اصلا اهل مذاكره نيستند بلكه اهل خشونت هستند .

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشکاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قاليباف در بدو ورود به ساختمان صدا و سيما جهت حضور در برنامه گفت و گوي ويژه خبري در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چه برنامه ضربتي براي مبارزه با فساد داريد، اظهار داشت: معتقدم كه بخش عمده مشكلات اقتصادي ما ريشه در فساد دارد و براي رفع آن بايد از مسئولان شروع كنيم.

كانديداي انتخابات رياست جمهوري با بيان اينكه در وهله اول بايد از بروز فساد پيشگيري كرد، ادامه داد: بنده پيشنهاد دادم كه مسئولان ثروت و دارايي هايي خود را به اطلاع مردم برسانند چرا كه معتقدم مديران حق ثروت اندوزي ندارند و مديري كه روحيه ثروت اندوزي داشته باشد آغاز انحراف است.

وي تصريح كرد: اگر مديري روحيه ثروت اندوزي داشته باشد آغازي است كه در مقابل ٤ درصدي ها كرنش كند، به آنها رانت دهد، دغدغه مالي خودش را پيدا كند و داراي شركت هاي متعدد شود و بعد نداند كه شركتش را اداره كند يا به دغدغه مردم عمل كند.

قاليباف اظهار داشت: چرا اميركبير قهرمان ملي شد؟ چون در عصر قاجار وقتي فساد همه جا را گرفته بود وي از خودش شروع كرد و اجازه نداد كسي فساد و تجارت كند و توانست موفقيت بزرگي هم پيدا كند البته هزينه اش را هم پرداخت كرد چون مبارزه با اين افراد حتما هزينه هايي چون تهمت زدن و تخريب كردن دارد.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اولويت شما در مبارزه با تروريسم چيست، گفت: تروريست ها آنقدر بي رحم و شقي هستند كه به هيچ كس رحم نمي كنند و اصلا اهل مذاكره نيستند بلكه اهل خشونت هستند و ما طبيعتا بايد اولويت اول مان اين باشد كه قدرت دفاع از خودمان داشته باشيم.

كانديداي انتخابات رياست جمهوري افزود: بايد تلاش كنيم هم در سطح منطقه و هم در سطح بين المللي، با همه كشورهايي كه به طور واقعي با تروريست ها مخالف هستند، همكاري نزديكي در مسائل سياسي و امنيتي داشته باشيم تا بتوانيم تروريسم را از بين ببريم.

قاليباف خاطر نشان كرد: در برنامه امشب، قرار خودمان را با مردم خواهيم گذاشت كه چگونه دولت مردم با همكاري ملت مخصوصا جوانان مي تواند آينده را بسازد و مردم را از فشاري كه امروز بر آنان است خارج كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.