برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از 26 اردیبهشت آغاز می‌شود

دومین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان از 26 اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ملی‌پوشان تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین، دومین مرحله از تمرینات خود در سال جدید را برای آمادگی شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک از 26 اردیبهشت آغاز می‌کنند.

وزنه‌برداران دعوت شده به این اردو، روز دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه وارد کمپ تیم‌های ملی می‌شوند و تمرینات آنها از 26 اردیبهشت تا 6 خرداد در جریان خواهد بود.

در این اردو از مانی دهباشی، نادر مرادی، روح‌الله رستمی، علی حسینی، سیدحامد صلحی‌پور، علی صادق‌زاده، محمدامین ساکت، مهدی عظیمی (تهران)، امیر جعفری، سینا قنبری، یوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی، علیرضا ایزدی (کرمانشاه)، سامان رضی، محسن بختیار (گیلان)، علی قریب‌شی (فارس)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، سیامند رحمان (آذربایجان غربی)، معین احمدی (کردستان)، علیرضا شاه‌آبادی (خوزستان) و محمدرضا رجبی (قزوین) دعوت شده است تا زیر نظر علی‌اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی، تمرینات خود را دنبال کنند.

علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رازی نیز به عنوان مربیان تیم ملی در این تمرینات حضور دارند. احمد شکری نیز به عنوان سرپرست در کنار ملی‌پوشان حضور دارد.

رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک، شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار