تکاب ؛

برخورد با ۱۰ نفر از عاملین کشتارهای غیر مجاز دام در تکاب

از ابتدای سال ۹۶ تا کنون بیش از ۱۰ نفر از متخلفین و عوامل کشتار غیر مجاز دام شناسایی و برخوردهای قانونی لازم در خصوص این افراد صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تکاب از ابتدای سال 96 تا کنون بیش از 10 نفر از  متخلفین و عوامل کشتار غیر مجاز دام که اغلب اقدام به کشتارهای کنار جاده ای می نمودند شناسایی و برخوردهای قانونی لازم در خصوص این افراد صورت گرفته است.

دکتر احمد بهرامی افزود: برابر جلسات برگزار شده و هماهنگی های به عمل آمده قبلی با دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان، به منظور تأمین بهداشت عمومی جامعه و حفظ سلامتی مصرف کنندگان گوشت قرمز، تصمیمات لازم جهت ممانعت از کشتار و عرضه گوشت به صورت غیر مجاز در سطح شهر تکاب و حومه اتخاذ گردیده است.

وی در ادامه افزود: در این راستا از ابتدای سال 96 اکیپ های بازرسی مشترک تشکیل یافته و ضمن جمع آوری هرگونه کشتارهای غیرمجاز دام ، افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی میگردند.

دکتر بهرامی در پایان گفت: هدف اصلی دامپزشکی حفاظت و صیانت از بهداشت عمومی جامعه بوده و از عموم شهروندان محترم تقاضا میکنیم به منظور حفظ سلامتی خود و پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام، از خرید و مصرف هرگونه فرآورده خام دامی که در اماکن غیر مجاز و بدون نظارت دامپزشکی عرضه میگردد جداً خودداری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.