ساری،

فرزان در صدر رنکینگ هوگوپوشان ایرانی

فرزان عاشورزاده در صدر برترین های تکواندوکاران ایرانی در رنکینگ جهانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرزان عاشورزاده هوگوپوش مازندرانی تیم ملی تکواندو ایران با قرار گرفتن در رده دوم بهترین رنکینگ جهانی تکواندوکاران ایرانی را به نام خود اختصاص داد.

در این رنکینگ در وزن ۵۴ - کیلوگرم آرمین هادی‌پور با کسب ۲۰ امتیاز تورنمنت یونان در جایگاه پنجم قرار گرفت و مسعود حجی‌زواره جایگاه پنجم وزن ۷۴ - کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

مهدی خدابخشی در رده چهارم وزن ۸۰ - کیلوگرم و سجاد مردانی هوگوپوش سنگین وزن ایران هم که با کسب مدال برنز در رقابت‌های یونان ۷. ۲۰ امتیاز کسب کرد، رده سوم را به خود اختصاص داده است.

در اوزان ۶۳ - و ۶۸ - کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی و بهنام اسبقی در رده یازدهم قرار دارند.

همچنین در گروه بانوان کیمیا علیزاده که پس از المپیک ۲۰۱۶ به دلیل آسیب دیدگی در رویدادی شرکت نکرده است، رنکینگ نهم وزن ۵۷ - کیلوگرم را دارد، زهرا پوراسماعیل که در رده هفدهم وزن ۷۳ - کیلوگرم قرار داشت، با کسب ۲۰ امتیاز در مسابقات نوجوانان آسیا و ۲ پله صعود در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است و اکرم خدابنده تکواندوکار وزن ۷۳ + کیلوگرم با کسب ۲ مدال طلای مسابقات جام فجر و تورنمنت مراکش با چهار پله صعود رده شانزدهم رنکینگ جهانی را به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار