اردبیل؛

هیچ دغدغه ای در امر برگزاری انتخابات در استان اردبیل وجود ندارد

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: خوشبختانه هیچ دغدغه‌ای در امر برگزاری انتخابات در استان اردبیل نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماریا موسوی با اشاره به این که کلیه مقدمات و تمهیدات لازم در رابطه با برگزاری انتخابات پیش‌رو اندیشیده شده است، بیان کرد: خوشبختانه هیچ دغدغه‌ای در امر برگزاری انتخابات در استان نداریم.

وی افزود: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل فراهم شده است و امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد برگزاری انتخاباتی به صورت سالم و باشکوه باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: یک هزار و 595 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در استان اردبیل اختصاص یافته است که در تاریخ 29 اردیبهشت ماه شعبات اخذ رای فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که از شعبات اخذ رای به تعداد یک هزار و 292 شعبه به صورت ثابت و 303 شعبه به صورت سیار خواهد بود.

موسوی افزود: 516 شعبه برای شهرهای استان و یک هزار و 79 شعبه برای روستاهای استان پیش‌بینی شده است و تمامی اقدامات لازم نیز در این زمینه انجام شده است.

وی گفت:‌ برگزاری این انتخابات در استان شامل 25 فرآیند است که 23 فرآیند آن به صورت الکترونیکی بوده و فقط 2 فرآیند آن، یعنی اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود.

وی بیان کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای هر دو انتخابات تا ساعت 8 صبح روز 28 اردیبهشت ادامه خواهد یافت که امیدواریم تبلیغات انتخاباتی با رعایت قوانین انتخاباتی انجام شود و در این زمینه شاهد هیچ تخلفی نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.