اهواز؛

برخورد قانونی با نگهداری و فروش دام زنده در سطح شهر

رییس اداره دامپزشکی اهواز اعلام کرد: با فروش و نگهداری دام زنده در سطح شهر برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر منصور موسوی نسب، رییس اداره دامپزشکی اهواز بیان داشت: طرح جمع آوری دام از سطح شهر، با جدیت تمام پیگیری می شود و ضمن جمع آوری دام و تخریب جایگاه های عرضه با افرادی که بخواهند سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: در راستای طرح افزایش نظارت های بهداشتی با پیگیری های به عمل آمده و با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی و واحد اجراییات شهرداری عملیات جمع آوری و برخورد با فروشندگان دام زنده بلوار پاسداران به مرحله اجرا در آمد.

موسوی نسب تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع طرح جمع آوری احشام در چندین جلسه شورای سلامت مطرح شد و با تشکیل جلسات متعدد درون بخشی، برنامه ریزی لازم و حمایت های دستگاه قضایی، برخورد با متخلفین عرضه کننده احشام در معابر و محل های عرضه دام در این نقطه از شهر که در واقع ورودی شهرستان اهواز می باشد اجرایی شد.

رییس اداره دامپزشکی اهواز اظهار داشت: عرضه دام در معابر و سطح شهر نه تنها باعث خدشه به چهره شهر شده بلکه انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام را سبب می گردد، لذا این اداره در راستای همکاری های بین بخشی و به منظور ارتقاء سطح بهداشتی شهرستان همواره در این زمینه پیگیری های لازم را جهت حفظ سلامت جامعه دنبال می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.