ساری؛

کشف 8 کیلو گرم تریاک در سوادکوه

8 کیلو گرم تریاک در سوادکوه کشف شد.

سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،، از دستگیری دو عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف هشت کيلو گرم تریاک در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خيز این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت دو نفر از سودجویان مواد مخدر در تهيه وتوزيع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظام شهرستان سوادکوه گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند متهمان را در حین حمل مواد مخدر با دو دستگاه خودروی پراید شناسایی کنند .

سرهنگ خادمی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و خودروی آنان را متوقف کردند .

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای این دو عامل افیونی جمعا 8 کیلو ترایک کشف شد،گفت : متهمان پساز تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظام شهرستان سوادکوه از همکاری و تعامل خوب شهروندان با پليس قدردانی کرد و افزود:همکاری خوب مردم با نيروی انتظامی می تواند، نقش موثری در تامین امنیت عمومی و اجتماعی جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.