شیراز؛

رفع مشکل واحد های تولیدی در فارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: مشکلات 470 واحد تولیدی در استان رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی مشکل دار 16 هزار میلیارد تومان  برای رفع مشکل این واحد های تولیدی در استان  اختصاص یافته که در حال حاضر با پرداخت 613 میلیارد تومان تسهیلات به 456 واحد، فارس رتبه دوم در کشور کسب کرده است.

وی  بیان کرد: 369 میلیارد تومان تسهیلات نیز تا  پارسال به طور مستقیم بوسیله بانک ها به 431 طرح ارائه  و از سوی واحد های کوچک و متوسط  و سامانه بهین یاب صنعت ثبت نام کرده اند پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: بر این اساس، تاکنون 133 جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان برگزار شد و مشکلات 856 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته که برای رفع مشکل یک هزار 330 واحد تولیدی  تصمیم اتخاذ شده است.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر رفع مشکلات 55 درصد این واحدها یعنی 473 واحد تولیدی استان  نیز در دست پیگیری است.

رحمانی اضافه کرد: از مجموع 113 نشست  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، 32 نشست  در شهرستان های استان تشکیل شده که در آخرین  نشست این کارگروه در شهرستان پاسارگاد تشکیل و مشکلات  15 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری 55 جلسه کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استان  اظهار کرد: این نشست با هدف تسهیل در روند ساخت  واحدهای تولیدی بزرگ و مهم برگزار شده که مشکلات 152 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و 251 تصمیم نیز در این  زمینه اتخاذ شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار