یزد؛

تبعیت مردم از ولایت فقیه رمز موفقیت وسربلندی نظام جمهوری اسلامی

رئیس کل دادگستری استان گفت: رمز موفقیت،سربلندی و استمرار نظام جمهوری اسلامی تبعیت مردم از ولایت فقیه است.

محمد رضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به بحث تخلفات و جرائمی که ممکن است از سوی برخی از نامزدها و حامیان آنها در جریان تبلیغات انتخاباتی پیش آیدگفت: با هوشمندی مردم هماهنگی خوب بین مسولان این مشکل را نخواهیم داشت.

حبیبی بحث امنیت در انتخابات را مهم عنوان کردوافزود : مقام معظم رهبری تاکید کردند سه دستگاه قضائی ؛ نیروی انتظامی و وزارت کشور در بحث امنیت انتخابات تلاش کنند و کسانی که بخواهند در امنیت نظم عمومی اختلالی به وجود آورند با جدیت برخورد می شود.
 
فرماندار اردکان افزود : بنیانگذار دستگاههای قضایی  بعدانقلاب براساس تعالیم اسلامی و باهدایت حضرت امام و شهیدبزرگوار شهیدآیت االله بهشتی پی ریزی شد توانسته باحفظ استقلال خود خدمات قابل توجهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور و مردم داشته باشد.

نماینده عالی دولت بیان داشت : مهمترین وظیفه دستگاه قضایی پیشگیری ازوقوع جرم است این وظیفه درطول ادوارمختلف نظام به خوبی انجام شده است.

هادی مقیمی خاطر نشان کرد : دراستان یزدهم باتوجه به خصوصیات وشرایطی که مردم دارند  باتوجه دستگاه قضایی توانسته این وضعیت رابه خوبی حفظ کند.

فرماندار اردکان افزود : با پیگیری دادگستری در بخش صنعت چند واحد فولاد تعطیل شد زیرا از نظر محیط آلاینده بالایی برای شهر داشته است که منجربه نصب دستگاههای فیلتر هوا برای از بین بردن آلاینده ها شده است .

در پایان از خدمات کریم زاده رئیس سابق دادگستری اردکان تقدیر و فلاح به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معارفه شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار