نیروی انتظامی مسئول تامین نظم و امنیت انتخابات

مهمترین اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به ماموریت ها و وظایف پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات، گفت: قانون معیار عملکرد و چگونی اجرای وظایف پلیس است.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است، افزود: از مهمترین اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای است .

فرمانده انتظامی مازندران گفت: چگونگی اجرای وظایف و معیار عملکرد پلیس قانون است و این امر مهم بارها در رسانه های جمعی تبیین شده است.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار نیرو مسئولیت تامین نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارند، افزود: پلیس با اجرای طرحهای ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی پیش بینی های لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه انتخابات کرده است.

وی برخورد با تخلفات انتخاباتی به ویژه در ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را از جمله ماموریت های پلیس برشمرد و افزود: با هماهنگی و همکاری ستاد برگزاری انتخابات و دستگاه قضائی با هرگونه تخلفات برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار