بندرعباس؛

تعیین بیش از هزار و 400 شعبه اخذ رای در هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت : برای برگزاری انتخابات هزار و 474 شعبه اخذ رای در استان درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود :از این تعداد 906 شعبه ثابت و568 شعبه سیار است .  
وی افزود: 497 شعبه شهری و 977 شعبه نیز روستایی است .  
 
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت : درانتخابات امسال درهرمزگان یک میلیون و166هزار نفر واجد شرایط رای هستندکه از این میان 33هزار و 408 نفررای اولی هستند .  
 
بهروز اکرمی افزود : 30 هزار عوامل اجرایی از جمله اعضای شعبه ، ناظران و نیروی امنیتی کار برگزاری انتخابات را در هرمزگان برعهده دارند .  
 
وی  گفت : درهرمزگان همه صندوق ها و تعرفه های رای به فرمانداری ها ارسال شده است .  
 
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود : انتخابات در روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت از ساعت 8 صبح آغاز می شود و تا ساعت 18 عصر ادامه دارد و با تصمیم وزیر کشور احتمال تمدید ساعت رای گیری وجود دارد .  
 
بهروز اکرمی گفت : تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهر استان 810 نفر است که برای 198 صندلی شورای شهر و تعداد کاندیداهای شورای اسلامی روستا هم 7 هزار و 609 نفر است که برای 4 هزار و 216 صندلی با هم رقابت می کنند .  
 
وی افزود : همچنین 11 نامزد هم در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برای کسب یک صندلی در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان با یکدیگر رقابت می کنند .  
 
اکرمی گفت:بیش از 3 هزار عوامل اجرایی از جمله اعضای شعب و نمایندگان فرماندار کار نظارت بر انتخابات درحوزه غرب استان را بر عهده دارند .  
 
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود : برای رای دادن همراه داشتن شناسنامه الزامی است اما بهتر است شهروندان کارت ملی و یا شماره ملی همراه داشته باشند .
 
اکرمی گفت:همه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در هرمزگان آماده است .
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار