شیراز؛

اتمام بررسی پرونده های داوطلبان انتخابات

بررسی پرونده های داوطلبان انتخابات شوراها پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران حفاری دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فارس گفت: با پایان بررسی پرونده های داوطلبان انتخابات شوراها، از 25 تا 30 فروردین 96، بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز می شود.

وی با بیان اینکه هیات های اجرایی از 17 فروردین وارد بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها شدند افزود: این مهلت هفت روزه دیشب به پایان ‌رسید و امروز پرونده و صورتجلسه های هیات های اجرایی برای بررسی صلاحیت ها به هیات های نظارت شهرستان ها تحویل داده می شود و از فردا، 25 تا 30 فروردین 96، بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز می شود.
 
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فارس اظهار کرد: بر اساس جدول زمان بندی، پس از مهلت هفت روزه، نظرات هیات های نظارت شهرستان ها در روز اول اردیبهشت ماه ۹۶ به هیات‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و فرمانداری‌ها نتایج بررسی صلاحیت‌ها را در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۹۶ به داوطلبان اعلام می کند.
 
مهران حفاری تصریح کرد: سوم تا ششم اردیبهشت ماه داوطلبان معترض به رد صلاحیت خود، می‌توانند به هیات‌های نظارت بالادستی مراجعه کنند و این هیات‌ها از 7 تا ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در هیات‌های نظارت شهرستان و استان به این شکایات رسیدگی خواهند کرد.
 
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فارس درباره زمان برگزاری انتخابات با اشاره به اینکه اسامی داوطلبان از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تهیه و منتشر می‌شود افزود: در همین بازه زمانی، دستگاه‌های الکترونیک نیز در حوزه‌های تعیین شده با نظر هیات‌های نظارت، مستقر خواهد شد.  
 
مهران حفاری در تشریح زمان شروع تبلیغات گفت: مهلت تبلیغات یک هفته‌ای داوطلبان تایید صلاحیت شده، از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۶ خواهد بود که از ۲۸ اردیبهشت ماه، هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار