اردبیل؛

اجرای برنامه‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق محروم اردبیل

مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برنامه‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق محروم استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار زکریا کارگر در مراسم افتتاح سالن فرهنگی ورزشی"سوم خرداد" بیله‌سوار اظهار داشت: برنامه‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق محروم استان اردبیل اجرا می‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم مطالبات و خواسته‌های قشر نیازمند و محروم جامعه را برطرف کرده و در این زمینه به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: ورود سپاه به عرصه سازندگی با هدف خدمت به مردم است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام داده شده که تمامی این موارد می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای خدمات‌رسانی به مردم رهنمون شود که همکاری مسئولان در این زمینه می‌تواند این اهداف را محقق کند.

مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خوشبختانه سپاه از بدو انقلاب تا به امروز در هر کجا وارد شده از آنجا سرافراز بیرون آمده است که دنیا به این نیروی عظیم نظام غبطه می‌خورند.

سرهنگ پاسدار شکور زارع، فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار نیز در این مراسم اظهار کرد: این سالن ورزشی به عنوان پنجمین سالن فرهنگی ورزشی چند منظوره با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان و در زیربنای 450 مترمربع احداث شده است که سپاه تمامی هزینه‌های آن را تامیک رده که امیدواریم با همکاری جوانان و نوجوانان شاهد موفقیت قشر جوان در میادین مختلف باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۲۰:۲۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
به فکر مناطق محروم هم باشد تروخداااا