اردبیل؛

برخورداری 3 هزار روستا از نعمت آب آشامیدنی

وزیر نیرو گفت: ۳۰۰۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی مستمر برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید چیت‌چیان در جمع نمازگزاران مسجد جامع گرمی اظهار داشت: مشکل آب آشامیدنی بخش موران و انگوت با اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومان برزرف می‌شود که در حال حاضر تمامی اقدامات لازم در این زمینه انجام داده شده است.

وی افزود: در سال 95 به اندازه 10 سال گذشته آبرسانی روستایی انجام شده است که این موضوع در رابطه با ارائه خدمات مطلوب به مردم نقش مهمی داشته و با این کار توانسته‌ایم بسیاری از مطالبات و خواسته‌های آنان را برطرف کنیم و شاهد جلب رضایت آنان باشیم چرا که برخورداری از نعمت آب حق مسلم همه مردم است.

وزیر نیرو گفت: نزدیک به سه هزار روستا در سراسر کشور آبرسانی و از نعمت آب سالم و بهداشتی به صورت مستمر بهره‌مند شده‌اند که تمامی این موارد می‌تواند پاسخگوی خوبی برای اقدامات انجام یافته در طول چندین سال گذشته در رابطه با بخش آبرسانی باشد.

چیت‌چیان بیان کرد: دولت 170 میلیارد تومان تنها در پروژه‌های سدهای عمارت و تازه‌ کند تاکنون هزینه کرده است و 150 میلیارد تومان نیز امسال اختصاص یافته است که در حال حاضر سه سد عمارت، تازه‌کند و احمدبیگلو نیز در استان در حال اجرا بوده که تا پایان سال شاهد تکمیل و آبگیری آنها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: شبکه پایاب سد عمارت همزمان با اجرای عملیات اجرایی ساختمان سد انجام خواهد شد که می‌تواند در بخش کشاورزی منطقه بسیار تاثیرگذار باشد و ما را در رسیدن به بسیاری از اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری رهنمون شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.