نتیجه انتخابات شورای شهر ملایر ۹۶

نتیجه انتخابات شورای شهر ملایر را در این خبر بخوانید.

نتیجه انتخابات شورای شهر ملایربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، انتخابات شورای شهر ملایر با 226 نفر نامزد رقابت خودش را آغاز کرد.
 
ملایر با بیش از 288 هزار و 685 نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهر استان همدان است.
 
 
*نتایج انتخابات شورای شهر ملایر 96
 
نتایج انتخابات شورای شهر ملایر
 
فرماندار ویژه ملایر گفت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر ملایر هفت نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن 5 نفر هستند.

عبدالعظیم رضایی افزود: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر، جلیل کولیوند با کسب 6 هزار و 490 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب 6 هزار و 397 رأی از سوی عباس جوکار به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر خبر داد و افزود: حسین احمدی نیز با کسب 6 هزار و 56 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر ملایر در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در این انتخابات احمد هاشمی موفق شد تا 5 هزار و 892 رأی از مردم ملایر کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر ملایر در دوره پنجم شود.

وی افزود: اکبر هاشمی با کسب 5 هزار و 552 رأی، رضا زهره‌وند با کسب 5 هزار و 536 رأی و علی سبزی‌نی با کسب 5 هزار 368 رأی به ترتیب به عنوان نفرات پنجم، ششم و هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر شناخته شدند.

رضایی تصریح کرد: همچنین آرش حسینی علمداری با کسب 5 هزار و 288 رأی، رحیم بقالی با 5 هزار و 158 رأی، اسمعیل صفوی‌زاده با کسب 4 هزار و 918 رأی، علی رضایی با کسب 4 هزار و 884 رأی، غلامرضا کرمی با کسب 4 هزار و 772 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر ملایر انتخاب شدند.


 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا روز بهانی
۱۷:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تعداد ارا