طرح «همگام با قرآن همراه با اربعین» در استان بوشهر اجرا می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مردمی و مسئول کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان بوشهر گفت: طرح همگام با قرآن، همراه با اربعین در استان بوشهر اجرا می‌شود.

طرح «همگام با قرآن همراه با اربعین» در استان بوشهر اجرا می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر ، ابراهیم مرادی صبح یکشنبه در نشست کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه برنامه‌های قرآنی در استان بوشهر صوت گرفته است.

وی بیان کرد: در ایام اربعین نیز تلاش و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است تا شاهد ترویج فرهنگ قرآنی و اجرای برنامه‌های متنوع با موضوع قرآن در نقاط مختلف استان بوشهر باشیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مردمی و مسئول کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان بوشهر از برگزاری طرح همگام با قرآن، همراه با اربعین در موکب های زائرین اربعین حسینی خبر داد.

مرادی اظهار داشت: این طرح به همت اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان و موکب بیت الزهرا شهرستان دیر در ایام اربعین در کربلا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح ها و برنامه های قابل اجرا در این ایام متعاقبا اعلام خواهد شد. هر زائر هنگام تشرف و رسیدن به موکب یک صفحه از قرآن ویژه یک صفحه ای از قرآن کریم که از قبل آماده شده را تلاوت می‌ کند.

انتهای پیام/م

طرح «همگام با قرآن همراه با اربعین»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
خدا کنه تقلبی صورت نگرفته باشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۰۲:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
بعدازدوروزنتایج شورای بوشهرواعلام میکنن به نظرعادی هست
Iran (Islamic Republic of)
طاهره اسدی زاده
۲۳:۵۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایول همون کسی که میخواستم رای اورد طاهره شمشیری