مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: فردا جامعه ورزش و جوانان استان مثل همیشه به پای صندوق های رای خواهند رفت و حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد.

حضور حماسی جامعه ورزش و جوانان همدان در روز 29 اردیبهشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم در خصوص تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور در انتخابات، اظهار کرد: یک اصل جدانشدنی در زندگی انسان است. حتی خداوند نیز به انسان، توانایی اختیار عطا فرموده تا انسان، خود براساس راهنمایی پیامبران و کتب آسمانی راه حق و باطل را از یکدیگر بازشناسد و به انتخاب بهترین راه دست بزند.
 
وی افزود: در کشور جمهوری اسلامی نیز که بر مبنای اصول و اعتقادات دینی پایه‌ریزی شده است، مردم حق دارند برای آینده کشور خویش تصمیم‌گیری کرده و به انتخاب اصلح بپردازند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باید در مقابل این حق، احساس تکلیف کرد، برنامه‌ها و طرح‌های کاندیداها را بررسی و به انتخاب اصلح‌ترین فرد برای تصدی پست ریاست‌جمهوری اقدام کرد.
 
وی با بیان این‌که یکی از نقطه‌های عطف انقلاب، انتخابات است، افزود: انتخابات تجلی و تبلور حاکمیت مردم بر مردم است و باتوجه به این‌که نشان‌دهنده نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.
 
رسول منعم عنوان کرد: بی شک انتظار می‌رود 29 اردیبهشت ماه امسال نیز به روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب تبدیل می شود و طرحی نو در لوح ذهن مردم به یادگار باقی گذارد.
 
وی ادامه داد: اگر بررسی کنیم در این سی و چند ساله‌ای که از عمر درخت پربار انقلاب گذشته است، کشور ما در ابعاد مختلف توسعه‌های خوبی داشته است و امروز در میادین ورزشی نیز در دنیا حرف برای گفتن داریم، پس واجب است که برای بیعت دوباره با شهدای راه اسلام و انقلاب و آرمان‌های انقلاب، حضور بسیار پررنگ در انتخابات داشته باشیم و به دنیا ثابت کنیم که سرنوشت ملت ایران را خود ملت ایران تعیین می‌کند و کسی نمی‌تواند برای ملت ایران دیکته بنویسد و تعیین تکلیف کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: بنابراین یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که می‌توانیم خودمان را به رخ دنیا بکشانیم، انتخابات است و من فکر می‌کنم این انتخابات، پرشور خواهد بود، من نیز از آحاد مردم همدان و به‌ویژه جامعه ورزش و جوانان استان که همیشه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مثبت و حضور پررنگ داشته است، می‌خواهم که ان‌شاءالله 29 اردیبهشت‌ماه حضور بسیار پررنگی در انتخابات داشته باشد.
 
وی افزود: در راستای اتحاد خانواده ورزش و جوانان فردا اهالی ورزش ساعت۱۰صبح در صندوق اداره اب منطقه ای واقع در میدان بیمه رای خود را به صندوق خواهند انداخت.

انتهای پیام/ د 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.