ماه عسل ۹۶ به پیشواز ماه رمضان می‌رود

«ماه عسل ۹۶» امسال وارد دوازدهمین سال تولید و پخش خود می شود و این در حالی است که پیش تولید این برنامه از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «ماه عسل ۹۶» امسال وارد دوازدهمین سال تولید و پخش خود می شود و این در حالی است که پیش تولید این برنامه از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز شده است. آنطور که احسان علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه پیش از این نیز اعلام كرده بود اتاق فکرش با برگزاری جلسات متعدد در زمینه های مختلف کار خودشان را تقریبا یکسال پیش از آغاز پخش برنامه شروع کرده‌اند.
 
یکی از تفاوت های پروسه پیش تولید این برنامه در سال ۹۶ با سال های گذشته اش ارتباط بیشتر با مراکز تحقیقاتی/ پژوهشی، آسیب شناشی های متعدد درباره موضوعات مختلف، برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحبنظران در زمینه های گوناگون است.  

همچنین از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌های مردم است و مردمی بودن یكی از ویژگی های اصلی «ماه عسل» است گروه تولید و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه اندازی روبات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن را در دستور كار قرار داده است.  

بنا بر اعلام روابط عمومی برنامه، «ماه عسل ۹۶» یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.  

همچنین گفتنی است ماه عسل در شرایطی وارد دوازدهمین سال پخش خود می شود که تنها برنامه تلویزیون در ماه مبارک رمضان است که توانسته در سنوات مختلف روی آنتن برود و تبدیل به یک برند تلویزیونی بشود. این برنامه مطابق هرسال ویژه برنامه افطار شبکه سه محسوب و امسال نیز با پخش یک روز قبل تر از آغاز ماه رمضان به پیشواز ماه مبارک می رود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین بیگی
۲۰:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
سلام،پدری ۵۰ ساله هستم ومستاجرم ،فرزند پسردارم یکیشان ساله نامزد داره ولی نتونستم تا الان بدلیل تنگدستی پسرم را به سر خانه اش بفرستم الان هم از ناچاری با شما دردم را میگم ،نیاز مبرم به ۵میلیون دارم تا چرخ زندگیم را بچرخانم لطفا کمکم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه فوجی
۰۰:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید.آقای علیخانی من 2 ساله که میخام زندگی یک نفر رو براتون بفرستم که خیلی موضوع خوبی برای برنامه تون هست ولی متأسفانه نتونستم راه ارتباطی برنامه تون رو پیدا کنم اگر امکانش هست بنده را راهنمایی کنید تا ایشان را به شما معرفی کنم.....با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه شاهین ازهشتگرد
۱۷:۰۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
برنامه ماه عسل بااجرای اقای علیخانی عالی است حس معنوی ونوعدوستی را برمیانگیزد باتشکرازاقای علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۲۳:۴۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
برنامه ماه عسل بسیار عالی هست. اما ان شاءالله امسال یه روند جدید رو در برنامه ایجاد کرده باشند. یکم متفاوت از سالهای گذشته. مثلا سوژه های جدید و متفاوت بیارن، نه اینکه مثلا اعتیاد ، اعدام، طلاق و.... رو که تکراری هست و فقط هر سال آدمهای قصه هاش عوض میشود رو بگن.
Iran (Islamic Republic of)
مجید صالح از اصفهان کارمند جمعیت هلال احمر برخوار
۲۳:۳۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا قوت وخسته نباشی برنامه ها شما خلیی خوب است جدی خسته نباشی با همکارا نتان من در کارهیم خلیی موقق بودم وسوپر من ایران شدم
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۲۰:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تنها برنامه ای که از صدا وسیمای ایران نگاه میکنم همین ماه عسل هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
به نظر من مجری عوض بشه بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلام خدمت اقای علیخانی برنامتون عالی عالی است
Iran (Islamic Republic of)
فاطیماازگرمی
۱۶:۴۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلام خدمت مجری تواناوتوانمنداقای علیخانی,برنامتون [ماه عسل]حرف نداره واقعادست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
زهراازاردبیل
۱۶:۴۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
به نظرمن برنامه ماه عسل رااجرای خوب اقای علیخانی جذابترمیکنه مثل همیشه منتظرپخشش هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام خسته نباشی خدمت آقای علخانی اومیدوارم امسال هم برنامتون عالی باشه مثل همیشه خیلی طرف دار داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای علیخانی مثل همیشه برنامه ی خوبی خواهند داشت.
آخرین اخبار