نقطه وصل مردم و نظام/61

صالحی امیری: رسانه‌ها عامل اصلی در جهش آرای مردم محسوب می‌شوند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قطعا امروز شاهد جهش در آرای مردم خواهیم بود، گفت: یکی از عوامل اصلی در جهش آرای مردم و حضور پررنگ رسانه‌ها است.

صالحی امیری: رسانه‌ها عامل اصلی در جهش آرای مردم هستند
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حضور خود در حسینیه جماران در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد حضور مردم در انتخابات گفت: بنده پیش بینی یک جهش را در رای مردم در انتخابات داشته ایم.

صالحی امیری با تشکر از اصحاب رسانه یادآور شد: انصافا اصحاب رسانه گمنام هستند و تلاش خوبی را برای پوشش اخبار انتخابات انجام داده اند و از همین جا به همه آنها ابراز ارادت و خسته نباشید دارم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه حلقه واسط بین دولت و مردم هستند، تصریح کرد: یکی از عوامل اصلی در جهش آرای مردم و حضور پررنگ رسانه‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت سه اولویت اساسی دارد، بیان کرد: اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند در اولویت دوم دولت است .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه اجتماعی و اخلاقی را سومین اولویت دولت عنوان کرد و ادامه داد: مسائل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسائل توجه دارد. آقای روحانی نیز اولویت تعامل با کشورهای خارجی را از دیگر برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم دارد و در یکی از شهرستان ها عنوان کرد که امیدوارم همه تحریم ها با همت دولت در همه حوزه ها لغو شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.