پیروز واقعی عرصه انتخابات مردم ایران اسلامی هستند

امام جمعه میاندوآب گفت: هرکس که پیروز شود، چون مردم وارد صحنه شده اند، پیروز واقعی مردم همیشه در صحنه هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا از رای مردم مراقبت کنند و همه نیز به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر حضور همه مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: انتخابات نماد جمهوریت نظام است و همه باید حضور پرشور داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، افزود: نباید به بهای توهین، آبروریزی و تخریب به پست مورد نظر رسید چرا که برخلاف دین اسلام است.

وی با اشاره به وضع دوباره برخی تحریم‌ها توسط آمریکا علیه ایران، گفت: کسی که می‌گوید مذاکره نتیجه می‌دهد، خطا می‌کند چرا امکان اینکه مذاکره ایران و آمریکا که به نتیجه برسد وجود ندارد چرا که امکان ندارد نور و ظلمت یکسان باشند.

حسن زاده با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه باید خود را از لحاظ اقتصادی قوی کنیم، تصریح کرد: برای اینکه بخواهیم محتاج دیگران نباشیم باید خود را از لحاظ اقتصادی قوی کنیم و در سال اقتصاد مقاومتی، خود را قوی کنیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه پیروزی از آن مقاومت است، اظهار کرد: هرجا مقاومت است، پیروزی آنجاست و در آنجا دشمن به زانو در می‌آید، همانطور که کره شمالی و حتی خبرنگاران آن لباس رزم پوشیدند و مقابل آمریکا ایستادند.

وی با بیان اینکه پیروز نهایی انتخابات مردم هستند، افزود: هرکس که پیروز شود، چون مردم وارد صحنه شده اند، پیروز واقعی مردم همیشه در صحنه هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا از رای مردم مراقبت کنند و همه نیز به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.