کرمان؛

پیش بینی 65 درصدی مشارکت مردم تا ساعات پایانی

رییس ستاد انتخابات استان کرمان پیش بینی کرد: تا پایان ساعت رأی گیری به مشارکت بالای 65 درصد دست یابیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکاء اسدی با اشاره به اینکه تاکنون در استان کرمان یک میلیون نفر از واجدین شرایط پای صندوق های رأی حاضر شدند، گفت: این موفقیت بسیار بزرگی محسوب می شود و این مشارکت حداکثری موجب می شود رییس جمهور آینده با پشتوانه محکم تر و بهتر برنامه های خود را پیاده کند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر بخواهیم در همه زمینه ها موفق باشیم، باید امنیت به عنوان مقوله ای اصلی در کشور برقرار باشد و از این رو امنیت با حضور گسترده مردم محقق می شود.

ذکاء اسدی خاطرنشان کرد: هرچه مشارکت بیشتر باشد، اعتماد و سرمایه اجتماعی بالاتر است و در رسیدن به اهداف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... موفق تر هستیم.

وی تصریح کرد: همانطور که از همه صندوق های أخذ رأی در تمامی شعب حفاظت می شود، ممکن است در مناطق صعب العبود نیروی بیشتری برای حفاظت از آنها اختصاص یابد.

وی با اشاره به کمبود تعرفه در بعضی از شعب أخذ رأی یادآور شد: به دلیل گرمای هوا برخی مردم کرمان به مناطق خوش آب و هواتر رفته اند و به همین دلیل با کمبود تعرفه در آن بخش ها مواجه شده ایم اما با جابجایی این تعرفه ها، این کمبود نیز جبران می شود.

ذکاء اسدی افزود: به جز موارد بسیار جزیی از تخلفات محلی، مشکل امنیتی ـ تروریستی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.