شهرکرد؛

قدردانی استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم متدین چهارمحال و بختیاری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این حضور گسترده مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدر شناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی زیاد به مکتب اسلام بوده که یأس و نا امیدی دشمنان اسلام را به همراه داشته است.

اینک که به فضل الهی، انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد، پشتوانه محکمی برای نظام است تا با تمام توان در پیشبرد اهداف کشور و استان گام برداریم.

قدرشناس همکاری و همراهی شما مردم در پیشبرد اهداف عالی کشور و استان هستیم و امنیت، آرامش و امید را ناشی از همراهی و همکاری شما با دولت تدبیر و امید دانسته و آن را بزرگترین سرمایه دولت در رفع مسائل و مشکلات و پیشرفت و ترقی کشور می‌شناسیم.

با شکر و سپاس خداوند متعال، اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه تمامی اقشار جامعه در این دوره از انتخابات صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز گذشته جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار