ادامه حملات وحشیانه نیروهای سعودی به منطقه شیعه‌نشین العوامیه/ تخریب مساجد در دستور کار متجاوزان!

نیروهای سعودی برای یازدهمین روز متوالی به حملات وحشیانه خود به منطقه العوامیه در قطیف ادامه دادند.

ادامه حملات وحشیانه نیروهای سعودی به منطقه شیعه‌نشین العوامیه
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی العهد در گزارشی نوشت: نیروهای سعودی برای یازدهمین روز پی در پی به حمله وحشیانه خود به منطقه العوامیه و اطراف آن در (قطیف واقع در شرق عربستان) ادامه دادند. نیروهای سعودی بولدوزرهایی را برای تخریب این محله با خود آوردند. آنها ایستگاههای برق را هدف قرار داده و خانه ها و مساجد را خراب کردند.

همچنین نیروهای سعودی شبانه محله مسکونی «حی الریف»  را با گلوله هدف قرار دادند که در اثر این حمله شیشه های خانه ها و  ویترین‌های مغازه ها شکسته شد.

براساس این گزارش، نیروهای سعودی ایستگاههای برق را در شمال این منطقه هدف قرار دادند که پانزده خمپاره به محله تاریخی «حی المسوره» اصابت کرد. همزمان حمله به مناطق مجاور شدت گرفت که این اقدامی برای بیان شکست فاحش در اجرای طرحهای مقامات سعودی در منطقه است. نیروهای مهاجم تجاوز خود را گسترش داده و کودکان را در منطقه الخویلدیه در سه کیلومتری العوامیه ترساندند و به ساکنان آن حمله کردند. 

همچنین نیروهای سعودی به محله الزاره حمله کردند و ساکنان این محله از چهار روز قبل بدون برق هستند. در همین زمینه تجاوز برای هدف قرار دادن مساجد در داخل و خارج العوامیه ادامه دارد و این نیروها تا کنون دو مسجد را خراب کردند و به بخشهایی از چند مسجد دیگر نیز آسیب رساندند. علاوه براین منابع داخلی در گفتگوی خبری هشدار دادند دو تک تیرانداز وابسته به نیروهای سعودی عابران را هدف قرار می دهند. آنها در یکی از ساختمانها در خیابانی در مرکز العوامیه مستقر هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار