ساختمان دانشکده داروسازی ارومیه افتتاح می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ساختمان دانشکده داروسازی ارومیه بزودی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جواد آقازاده عصر شنبه در جریان بازدید از آخرین روند اجرای این طرح عنوان کرد: متاسفانه با وجود آغاز فعالیت دانشکده داروسازی در طی سالهای گذشته و پذیرش دانشجو، این دانشکده ساختمان مستقل نداشته و در داخل دانشکده پزشکی مستقر بود.

وی ادامه داد: در این راستا ساختمان مستقل دارو سازی در دست اجراست و هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بزودی به بهره برداری می رسد.

آقازاده اضافه کرد: این طرح در طول یک و نیم ماه آینده به بهره برداری رسیده و دانشجویان جدید امسال در این ساختمان ادامه تحصیل خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت:برای ارتقای سطح آموزشی و مهارتی دانشجویان پروژه های مهم دیگری از جمله احداث مرکز مهارتهای بالینی، مرکز آزمونها و ساختمان مطالعه که در محل طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) در دست اجراست.

وی با بیان اینکه این طرح ها در شهریور ماه امسال با قریب به ۲۰ هزار متر مربع زیر بنا تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) داده خواهد شد افزود: در سال جاری شاهد تحول خوبی در عرصه بهداشت و سلامت خواهیم بود.


 
انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.