اردبیل؛

ایجاد دهکده ورزشی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با انجام برنامه‌ریزی راهبردی به دنبال تجهیز زیرساخت‌های موجود در منطقه هستیم تا یک دهکده بزرگ ورزشی را در اردبیل ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در دیداری که با رئیس فدراسیون قایقرانی داشت، اظهار کرد: با برگزاری مسابقات والیبال زیر 23 سال در استان اردبیل، از تجربه مناسب مدیریتی در میزبانی از رویدادهای بین‌المللی برخوردار شدیم، در حالی که پیش از این از چنین تجاربی برخوردار نبودیم.

وی با اشاره به تجهیز سالن‌های ورزشی استان اردبیل به استانداردهای تعیین شده جهانی، افزود: با تحولاتی که در زیرساخت‌های ورزشی استان به وجود آمد، در زمینه میزبانی از مسابقات بین‌المللی در رشته‌های سالنی و توپی مشکلی نخواهیم داشت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان اردبیل با یک برنامه ریزی راهبردی به دنبال تجهیز تمامی زیرساخت‌های موجود در منطقه هستیم تا یک دهکده بزرگ ورزشی را در اردبیل ایجاد کنیم.

خدابخش گفت: با وجود دریاچه شورابیل می‌توان تجهیزات زیرساختی در رشته‌ قایقرانی را متحول کرده و نسبت به ایجاد کمپ تیم‌های ملی اقدام کرد.

وی افزود: خوشبختانه پیست دوومیدانی مجموعه بزرگ ورزشی علی دایی نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید تا یکی از بی‌نظیرترین و مجهزترین سالن‌های سرپوشیده دو و میدانی در این استان آماده میزبانی از رویدادهای بزرگ بین‌المللی و کشوری شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
خواهشاً زیر ساخت ها را قوی انتخاب کنید وبرنامه تان پذیرایی از تیم های خارجی در این دهکده ورزشی برای برپایی اردو باشد. از تمامی مسئولین خدوم استان تشکر و قدردانی را داریم