قدردانی سرکنسول ایران از حضور باشکوه ایرانیان مقیم امارات در انتخابات

سرکنسول کشورمان در دبی در پیامی از هم‌وطنان ایرانی حاضر در امارات که با حضور گسترده، چشمگیر و افتخارآفرین خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک‌بار دیگر موجب اعتلای نام ایران اسلامی و مایه سرافرازی شدند، قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا بهرامی سرکنسول کشورمان در دبی طی پیامی از هم وطنان ایرانی حاضر در امارات که با حضور گسترده، چشمگیر و افتخاربرانگیز خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکبار دیگر موجب اعتلای نام ایران اسلامی شدند و مایه سرافرازی گردیدند، قدردانی و تشکر کرد. ایشان همچنین این حضور حماسی را به رهبر معظم انقلاب تهنیت و پیروزی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی را نیز تبریک گفت.

وی خلق این حماسه را مرهون این حضور پرشور توصیف و از همه افرادی که در انجام وظیفه با رعایت عدالت و امانت در برگزاری انتخابات هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در دبی و امارتهای شمالی یاری رسانده و تا پایان رای گیری با شور و نشاطی وصف ناپذیر به تسهیل و تسریع امر اخذ رای هم میهنان تلاش کردند، تشکر نمود و آن را نتیجه هم افزایی و همدلی میان کلیه برگزار کنندگان از معتمدین مردم، اعضای هیاتهای اجرایی و نظارت تا نهادهای ایرانی شرکت کننده و ... برشمرد و در ادامه از رسانه های مختلف داخلی که اخبار این حضور مردمی را در دبی به خوبی پوشش داده و منعکس نمودند، قدردانی کرد. 


بهرامی افزود این حضور گسترده علی رغم عدم وجود شعبه اخذ رای در شارجه و تمرکز حوزه رای گیری در سرکنسولگری ایران در حوزه دبی و امارتهای شمالی بود. به گفته سرکنسول کشورمان دولت امارات با برگزاری انتخابات در دبی و امارتهای شمالی صرفاً در محلِ سرکنسولگری موافقت نمود. وی افزود در این دوره با تمهیدات اندیشیده شده برمبنای مذاکرات مثبت و سازنده با مسئولین محترم در امارت دبی و همکاری مناسب آنان، به لطف الهی کلیه ایرانیان اعم از مقیم و غیر مقیم بدون دغدغه و نگرانی امکان حضور در محل نمایندگی و مشارکت در انتخابات را یافتند.

بهرامی افزود: خدا را شاکریم که توانستیم در سایه برنامه ریزی قبلی با اجرای دقیق و منظم و با همکاری همه عوامل اجرایی، نظارت، پشتیبانی و ...به اظهار قاطبه مراجعین موجبات خرسندی رای دهندگان را فراهم نماییم. 
گفتنی است در سرکنسولگری ایران در دبی 16 صندوق اخذ رای پیش بینی شده بود و بعلت حضور گسترده رای دهندگان زمان رای گیری سه بار تمدید و تا ساعت 22 ادامه یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.